Peter m barn å x
Du gjorde ju ett stort jobb redan på detta sommarmötet Terner. Personalen slapp ju bära tillbaka någon öl!Terner skrev:Jo det måste vara hårt jobb att få allt att klaffa. Förresten finns det någon lista för frivilliga krafter till nästa möte ? Om inte annat så kan man ju säkert hjälpa till med lite avlastning så inte alla funktionärer måste ligga i hela tiden hehe. Det är ju meningen att alla ska ha kul eller hur?
/Terner
Såvitt jag hört skall det vara i Vansbro med studiebesök hos Vansbros Norskklubb. I deras medlemsavgift ingår ett järnspett och andemeningen med föreningen är att när de blivit tillräckligt många skall de samlas längs Norska gränsen och spetta ut Norge i altanten!
Nej nej det var ju inte alls så vi skulle göra...Lars J skrev:Såvitt jag hört skall det vara i Vansbro med studiebesök hos Vansbros Norskklubb. I deras medlemsavgift ingår ett järnspett och andemeningen med föreningen är att när de blivit tillräckligt många skall de samlas längs Norska gränsen och spetta ut Norge i altanten!![]()
![]()
![]()
Nää finns inga mackar på bron Frisk....frisk skrev:Jo då var det allmänt känt nu då.... jag kommer iaf! Taskigt för er alla men mig slipper ni inte undan så lättOm nu bilen håller hela vägen vill säga
Öland! Here we come!!
Undra om man kan burna över hela bron????
Eftersom jag aldrig strävat efter ett långt och innehållslöst liv så har jag förmodligen valt rätt bil !!Lars J skrev:Terner & Frisk kan ni vara bussiga och hålla TILL HÖGER när vi kör över bron så jag slipper slita ner mina bromsar i år också!![]()
Som vanligt tar jag med 20 liter vatten, 12 liter olja och en plastback till er så jag kan hjälpa till och samla upp alla delar som trillar av.
Och vi gör väl "som vanligt" de första två gångerna ni stannar och tankar så går jag runt och tar foto eftersom min tank fortfarande är nästan full!![]()
![]()
![]()
/Lars/
Jag fick min dos när jag blev GENERALBLÅST på min senaste Bel Air 57:a. Efter mekat på halvtid i ca 1,5 mån med slå loss fastrostade bromsar som totalrenoverades, lappat avklippt el och allt annat som saknades så var det en upplevelse att få igång bilen fredag kväll för att lördag morgon ge sig iväg 12 mil till reg. besiktning tidigit i vårasLars J skrev:Eftersom jag aldrig strävat efter ett långt och innehållslöst liv så har jag förmodligen valt rätt bil !!
/Terner