Andersin automotive?
Andersin automotive?
Jag går i C5 tankar och ska börja leta. Någon som känner till denna firma i Stockholm? Jag har inte vart där ännu så jag har inga förutfattade meningar. Ser att de har ett antal intressanta objekt.
Vet ingen om dem mer än såvitt jag vet så är det mycket importbilar hos dom . Kolla historiken och bilen noga INNAN du köper något. Det har kommit in mycket skit de senaste åren som varit smällda och ibland även mätareskruvade!
/Lars/
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Köpte min första nya bil där 1997, Chev Tahohe, inga problem med något, bra kille som har stället.
Problemet med importerat är att importören inte heller har full info om bilen, mitt råd är att köpa svensksålt begagnat eller nytt helt importerat.
Då hade Andersin lite lägre påslag än de stora handlarna.
Alternativt, köp neuwagen i Tyskland med 6 månader gammalt kvitto och kör 600 mil innan reg. besiktning. men det kan vara svårt att hitta en ny C5 idag men inte omöjligt.
Problemet med importerat är att importören inte heller har full info om bilen, mitt råd är att köpa svensksålt begagnat eller nytt helt importerat.
Då hade Andersin lite lägre påslag än de stora handlarna.
Alternativt, köp neuwagen i Tyskland med 6 månader gammalt kvitto och kör 600 mil innan reg. besiktning. men det kan vara svårt att hitta en ny C5 idag men inte omöjligt.