jasså det har börjat snöa däruppe nu..Får nog vänta ett tag innan det börjar här,men bilen åker snart in i vinterförvaring ändå regnar ju å har sig hela tiden
Jo jag tänker ställa av nu den sista också.brukar alltid ha igång vetten oktober ut,men inser att jag hinner nog inte köra just något framöver,så det blir att leta fram täcket.
Ni skulle ha sett folk på stan när jag körde corvetten till garaget den där dan, jag tog bara bort snön på framrutan och sidorutorna... Ni kan ju tänka er deras blickar.. Är nog inte så många som sett en snöig corvette c3:a glida förbi..
grebnE skrev:Ni skulle ha sett folk på stan när jag körde corvetten till garaget den där dan, jag tog bara bort snön på framrutan och sidorutorna... Ni kan ju tänka er deras blickar.. Är nog inte så många som sett en snöig corvette c3:a glida förbi..
He he det måste sett kul ut!
Men visst 17 är det nästan så man får lite ångest nu när det är dags att ställa av
Själv har jag regndroppar som ligger som kulor på den nytvättade lacken här nere i Sthlm, ganska snyggt det oxå faktiskt Hmm borde leta upp digitalkameran!