Va tro ni om denna?

Tekniska frågor och svar om Corvetter 2005-Upp
Henrik N
Rookie
Rookie

Va tro ni om denna?

Inlägg av Henrik N »

Tycker denna verkar vara i rätt kurs för att vara en 2006a och dessa få mil på mätaren. Eller va säger ni?. Känner mig riktigt sugen på denna. Ett plus är att den hade visst kromfälgar me 8)
http://www.andersin.se/flash/bilar/bil35.html

Mvh Henke
Fetast bil när den dör vinner
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Som vanligt så gäller det att kolla upp den bil man skall köpa MYCKET noga! Är det en Usaimport så ta ut en Carfax!

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Henrik N
Rookie
Rookie

Inlägg av Henrik N »

Okej...den var visst från europa bilen. Men hur ska man kolla upp den. Den hade en tidigare ägare
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Då kommer den troligen från Tyskland. Det är oftast där handlarna hämtar sina bilar. Det är viktigt att du kollar upp att den inte varit smälld samt att ALL historik finns. Det finns alldeles för mycket skit som importerats hit och sålts av oseriösa med god vinst. Har du inte kunskapen själv så se till att få kontakt med någon som kan hjälpa dig att kolla bilen.

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
arvekula
Nykomling
Nykomling
Kontakt:

Inlägg av arvekula »

den har ju Tutchscreen.. det måste ju vara ett bra tecken!! hahaha
Camaro Z28 -> Corvette C5 -> .. får vi se till sommaren
Användarens profilbild
Boyetin
Nykomling
Nykomling

C6 och Andersin

Inlägg av Boyetin »

Hej, när det gäller Andersin kan du vara lugn, han skulle aldrig lura någon, han är en mycket serös handlare av US bilar och jag kan försäkra dig om att du kommer att bli nöjd om du gör affär med honom. Förutom en C6a har jag köpt två Avalance 07a och precis som jag kommer du att få en professionellt bemötande och du kommer att känna dig trygg till skillnad från andra handlare.
95% av alla C6a i Sverige är europamodeller och kommer mestadels från Tyskland och jag ser inget fel i det, tvärtom. En svensksåld vette med samma mil som en tysksåld är väl ingen skillnad, alla garantier följer med bilen så vad är problemet, gasar en tysk mer än en svensk och spelar det någon roll, bilen är byggd för det.

Lycka till!

Mvh /Bjorn
When you see God, then you brake!
Henrik N
Rookie
Rookie

Inlägg av Henrik N »

Okej....hade tänkt att resevera den men vet inte om jag vågar bara..är som lite mycke pengar de handlar typ om

Mvh Henrik
JensC6
Nykomling
Nykomling

Inlägg av JensC6 »

Försäkringen skiljer rätt radikalt.
Skriv svar