Tycker denna verkar vara i rätt kurs för att vara en 2006a och dessa få mil på mätaren. Eller va säger ni?. Känner mig riktigt sugen på denna. Ett plus är att den hade visst kromfälgar me http://www.andersin.se/flash/bilar/bil35.html
Då kommer den troligen från Tyskland. Det är oftast där handlarna hämtar sina bilar. Det är viktigt att du kollar upp att den inte varit smälld samt att ALL historik finns. Det finns alldeles för mycket skit som importerats hit och sålts av oseriösa med god vinst. Har du inte kunskapen själv så se till att få kontakt med någon som kan hjälpa dig att kolla bilen.
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Hej, när det gäller Andersin kan du vara lugn, han skulle aldrig lura någon, han är en mycket serös handlare av US bilar och jag kan försäkra dig om att du kommer att bli nöjd om du gör affär med honom. Förutom en C6a har jag köpt två Avalance 07a och precis som jag kommer du att få en professionellt bemötande och du kommer att känna dig trygg till skillnad från andra handlare.
95% av alla C6a i Sverige är europamodeller och kommer mestadels från Tyskland och jag ser inget fel i det, tvärtom. En svensksåld vette med samma mil som en tysksåld är väl ingen skillnad, alla garantier följer med bilen så vad är problemet, gasar en tysk mer än en svensk och spelar det någon roll, bilen är byggd för det.