MAN 85 till 96, och G44 rpo automater745 skrev:Dana 44 satt väll endast och bara på alla manuell 92 - 96
Kollade lite i din poleringstråd, den bakaxeln du polerat där är en Dana 36.Robie skrev:Snacka om glad överraskning! är jag en av dom få som har dana 44 på en automatare?
Läste nånstans detta var mycket ovanligt?![]()
/Robie
Njaaa... Är du säker på det? G44 betyder nog bara 3,07-utväxling.Jake skrev:MAN 85 till 96, och G44 rpo automater
Hmm jag kollade väl främst på denna bilden som går att hitta här: http://www.joby.se/corvette/mods/2001-0X11_diff/MickeW skrev:Kollade lite i din poleringstråd, den bakaxeln du polerat där är en Dana 36.Robie skrev:Snacka om glad överraskning! är jag en av dom få som har dana 44 på en automatare?
Läste nånstans detta var mycket ovanligt?![]()
/Robie
mvh
MickeW
Jag tror inte du ska titta så mycket på "staget" på Jobys bild, det kan nog kanske skilja mellan olika årsmodeller? Intressant att Jobys bild finns på forum lite här o där... Han är duktig Jonas, tyvärr verkar det vara lite tyst från Timrå nuförtiden.Robie skrev:Jag har en sådan som är överst på bilden så att säga iaf om man kollar på staget.?/Robie
Den lär nog hålla så länge du kör med vanliga däck efter vad man har läst..Robie skrev:Ja då är det nog en Dana 36 Damnit!
Att man alltid ska ta ut vinsten i förskott ...
Aja får väl se när det rasar då![]()
/Robie