![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/top.jpg)
Hej Marcus heter ja, kommer från Sandviken trakterna, har en Millenium Yellow, manuell, targa, C5a tänkte ja skulle ta å slänga upp en projekt tråd här, å se om de är nån som tkr de är intressant å se va som händer med vetten under vintern. kommer även lägga upp lite på saker som ja gjort tidigare med bilen.
Kika gärna in på http://www.TeamDuja.se lr på vårt forum TeamDuja.Forum24.se
Lite info om bilen, kommer updateras vartefter de händer nått
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
INFO
Motor, växellåda och avgassystem:
Green Cotton öppet luftfilter
GM Preformance HotCam + Springs
BBK 80mm spjäll
Z06 Insug
XS-Power longtube headers
Corsa Power Pulse catback
B&M Ripper Shortshifter
MDS tändkablar
6-Väx Manuell
Chassi:
Z06 Metal end links
Bilstein dämpare
C6 Z51 krängare
Fälgar, däck och bromsar:
Hickock FullHouse 17x9'' 18x10'' - Michelin N1 slicks 24/61-17" - 27/68-18"
BBS LeMans 17x9" 18x10" - GoodYear Eagle F1 245/45-17" - 275/40-18"
Slitsade och hålborrade skivor Fram
Hålborrade skivor Bak
Interiör:
2x Sparco Evo stolar
MGW växelspaks knopp
Sparco 3" 4-Punktsbälten
Exteriör:
LeMans lysen
Z06 broms kylning bak
Hemma byggd huv
Breathless Preformance takscoop (Fungerande)
ACI frontläpp
Driftworks kolfibervinge
Black out kit på framblinkersen
Diod blinkers på sidorna
Bilen:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN17700.jpg)
Som den såg ut 2010:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSC_0663.jpg)
Julklapp till mej sj
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
XS-Power longtube headers 3" X-pipe och cat imitationer:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSC_0036.jpg)
Exakt samma uppbyggnad som American Racing, fast till ett rimligt pris
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bil stackarn "råka" bli kvarglömd ute: (Kan vara ja som va slö oxå)
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSC00116.jpg)
Jaja, framgrävd iaf
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSC00118.jpg)
Inne i värmen är den nu iaf:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3173.jpg)
Börjde med att riva bort power ducten, ska bytas till nått vettigare:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3172.jpg)
Bort med motor kåporna
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3175.jpg)
Tändspolarna bortplockade:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3176.jpg)
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3177.jpg)
Generatorn och annat skrot som va ivägen är borta:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3178.jpg)
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3179.jpg)
Orginal grenrör borta:
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3184.jpg)
Viss skillnad borde de bli
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Bild](http://i918.photobucket.com/albums/ad26/Larzzon/Vette/DSCN3186.jpg)
Allt för nu mer kommer snart
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)