Problemet jag har just nu o som jag vill fixa till innan jag skall regga bilen i Sverige är vilka åtgärder jag måste göra. Har ringt bilbesiktningen, kolla på forumet, surfat på nätet men det finns inga klara råd vad jag måste göra för att bilen skall gå igenom. Jag tar med bilen som flyttgods o så mycket har jag förstått att det är avsevärt mindre som måste åtgärdas än om jag importerat en Vette som privatperson. Efter alla genomläsningar så tror jag att det enda jag behöver göra är att koppla ur de röda bakre sidopositionsljusen samt att åtgärda främre positionsljus o blinkers.... men det är då problemet uppstår ... hur gör jag det och vilken färg skall respektive lampa ha, skall säkringar kopplas om ???
För övrigt så har jag köpt en C5 cab 2004 Commemorative Edition, laddat på med "Big moth airscope", BBK cold air, 90 mm FAST intake med 90 mm throttle body, ny Comp Cam med ny valve train, större oljepump o dubbel kamkedja, headers, X-pipe o Corsa mufflers, nya fälgar (18 resp 19), borrade skivor o röda calipers.
Mappat bilen o kört den på dynatuning..... hyfsat schyssta värden på bakhjulen ... o ett klart skönare ljud!!
Vill gärna ha snabb respons på min fråga för bilen går på onsdag nästa vecka !!